Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 20:52 - Прошка
Автор: vil4 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1141 Коментари: 0 Гласове:
3



 Самотно ми е. Просто не е същото, когато тя не е тук. С нейното присъствие, като че ли се тази малка стая се изпълва с живот. Винаги успяваше да ме накара да се усмихна, а сега я няма. Чувствам една огромна празнота...в сърцето си. Липсва ми. Имал съм много други приятелки. Идвали са и са си отивали , но никога не съм срещал момиче като нея. Тя е по-различна - и по характер и по външност. Очите й са по-дълбоки, по-нежни.
  Спомням си деня, в който се запознахме. Беше толкова красива, че дори и за миг не откъснах очи от нея. Изглеждах като ученик - наивен и влюбен. Не разбирах какво се случва с мен, като че ли за пръв път се увличах по момиче. Малко време бе ми нужно, за да разбера, че тя наистина бе по-различна. Повечето си отиваха, защото търсеха само парите в мен - както почти всички днешни момичета. Тя единствено очакваше друго. Мразеше всичко материално. Нито за миг не пожела разни глезотии, каквито всички остнали ненаститно искаха.
  И все пак продължавам да се питам - Защо си отиде?. Една сутрин открих, че беше изчезнала. Усетих една огромна студенина. Нямаше я. Тази мисъл като острие се забиваше в сърцето ми. Очите ми се пълнеха със сълзи.
  Аз съм силен - казвах си, но сърцето не искаше да ме послуша. То плачеше.
  Изминаха няколко дни. Едва ходех на работа. Нямах желание за нищо - дори и сънят бягаше от мен.
  Един ден я срещнах отново. Чувството,което ме завладя беше много по-различно отколкото от първата ни среща. Навела глава, тъжна, посърнала. Спря се, погледна ме и ми прошепна:
- Здравей! Ще ми простиш ли, за стореното от мен?
  В този момент в очите й видях огромна болка. . Не ми беше нужно никакво обяснение. Обичах я, обичах я повече от всичко друго.
- Прощавам ти! - казах аз и я прегърнах.


Тагове:   обич,   сърце,   болка,   нараняване,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vil4
Категория: Изкуство
Прочетен: 440479
Постинги: 18
Коментари: 407
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031